mandag den 8. november 2010

High heels

Et par sorte stiletter der sidder godt på fusserne er et must have i enhver kvindes gaderobe.
Jeg har netop selv købt et par, som sidder super godt på fødderne, og jeg er allerede rigtig glade for dem!
Så jeg tænkte, at jeg ville komme med nogle bud, hvis i sidder der ude og mangler de perfekte sorte stiletter. Det er jo snart tid til diverse julefrokoster osv.
  
Sorte stiletter fra Bullboxer. De fås her

 Sorte stiletter fra Catwalk som forhandles i Deichmann. Find den nærmeste butik med din størrelse her
Sorte stiletter fra bianco. Se dem her

Fantastiske stiletter fra Christian Dior. Find dem her
Her ses et par fra Aldo, som forhandles på Asos. Find dem her 
Find dem her
Disse er fra Kurt Geiger og forhandles på Asos. Find dem her
Disse er fra h&m, de kan findes her
Fra Topshop. Find dem her
Find dem her. Super lækre lak stiletter fra Topshop.
Find dem her. De er fra topshop, og må give en fantastisk støtte pga. remmene.
Find disse basser fra Acne her


Okay, jeg gik måske lidt i selvsving, men jeg var så godt i gang, og så kunne i lige så godt få overload af fine stiletter :D

Det er vist ingen hemmelighed, at jeg har en stor kærlighed til sko.
Parret fra Deichmann, er det par jeg netop har købt. De sidder altså super godt!
Desuden kunne jeg godt tænke mig, at tilføje parret fra Kurt Kreiger, de fine lak stiletter fra topshop, og ikke mindst de fantastiske Christian Dior til samlingen. Men man skal jo holde et sted :D

/ Belinda

1 kommentar:

  1. Ejjj ville virkelig gerne ejer dem fra topshop og de lækre lak stiletter :P.
    men kan ikke finde dem :S
    Og nej jeg syntes slet ikke du er gået i selvsving, for min skyld måtte der da gerne være flere sko!. (:

    SvarSlet