onsdag den 29. december 2010

Årets nytårskjole

Image 2 of Vero Moda Very Zip Back Midi Dress
Image 1 of Vero Moda Very Zip Back Midi Dress
Image 1 of Warehouse Mesh One Shoulder Maxi Dress
Image 2 of Warehouse Mesh One Shoulder Maxi Dress
Så er det for mit vedkommende blevet tid til at tænke på, hvordan årets nytårskjole skal se ud. Jeg har valgt, at jeg selv vil sy min nytårskjole, hvilket jeg har gjort i mange år. Min mor er rigtig god til at sy, så hun er en rigtig stor hjælp. Jeg kunne godt tænke mig en lang sort kjole, og jeg har derfor overvejet at låne nogle forskellige ting fra de to overstående modeller, som begge er fundet på ASOS. com. Jeg har ikke besluttet det endelige design endnu, men når kjolen er færdig, så vil den selvfølgelig komme på bloggen. Jeg håber i alle har haft en god jul :)

/Christina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar