torsdag den 9. december 2010

Så kom tiden endelig :-)

Så er det vist ved at være tid til et indlæg (for pokker, hvor har vi været sløve, men der er bare så meget at se til for tiden, hvilket er ret trist når det er december måned). Personligt har jeg ikke engang haft tid til at pynte ordentligt op til jul, kun lidt hist og pist. Nå men slut med al den negativitet. Idag har jeg haft tid til juleshopping med mutti.... Vi var på café og har fået købt nogle rigtig gode julegaver :-) Nu er det således, at der er juuhuuleebaall i morgen, fredag, så jeg skulle da lige have en ny lille sag. Jeg var i Vero Moda, hvor jeg fik købt en ny bluse og et par ny bukser i silke fra serien VERY, og sparede en helt masse penge, da der var - 50%. Billeder her af må i få i morgen, når vi skal ud og give den gas!!! Håber i nyder december og den meget hyggelige sne (LIDT IRRITERENDE når man skal ud)
Min aften skal gå med EM i håndbold - ikke fordi jeg er den helt store håndboldentusiast, men det er nu sjovt når det er landsholdskamp :-)

//Louise  


Ingen kommentarer:

Send en kommentar