fredag den 17. december 2010

SRP-glæde

Ja, jeg troede nu aldrig, at jeg ville bruge SRP og glæde på samme tid, meen man kan nu sige, at jeg er overvældet af SRP-glæde :) Jeg er nu kommet så langt med min SRP-opgave, at jeg kun mangler gennemlæsning, indledning og de sidste småting, deraf kommer min glæde ;) Nu vil jeg tilbage til mit liv og begynde at købe mine julegaver inden alt bliver rippet ned af hylderne! I aften skal jeg ind og se Tron Legacy 3D på trods af at jeg sad i de dejlige røde sæder så sent som i går med Møller, hvor vi så Klovn the movie.. haha..

Mon det skal fejres med en lille bitte ting at man er kommet så langt med SRP'en?? jaeh.. mon ikke... Det kunne være man skulle et smut til Århus i Cheap Monday og gå lidt amok, nu fik jeg jo mit kørekort, som den sidste i pigeflokken.. det skal da også fejres :)







Håber i er godt i gang piger!! Vi ses jo på den anden side :-*

/ Chaneese

Ingen kommentarer:

Send en kommentar