fredag den 28. januar 2011

Kongebal!



Nu skal vi snart til Kongebal! Det er et bal vi har på gymnasiet i anledning af, at vi snart bliver studenter!! :) . Vi glæder os alle utrolig meget, og vi er også ved at lære at danse les lanciers. Men det allervigtigste er jo kjolerne :) . Jeg tror faktisk at vi alle er ved at have styr på, hvad vi skal have på, og det skal der selvfølgelig nok komme billeder på bloggen af. Men det afholder mig nu ikke fra at kigge lidt rundt alligevel :) . Jeg havde forleden besøg af min veninde Sally, og hun viste mig den smukkeste kjole fra Sherri Hill, som hun lige har købt (den øverste). Så jeg har kigget lidt på Sherrihill.com, og fandt disse fiiine kjoler. Jeg er (udover Sallys selvfølgelig) totalt forelsket i den nederste. Den er så klassisk og fin!
Fortsat god fredag til folket :)
- Louise Møller

Ingen kommentarer:

Send en kommentar