torsdag den 20. januar 2011

NEW IN


Finally! At beslutte/købe/modtage skoene var faktisk lidt af en omgang, først efter laang tid besluttede jeg mig endelige for at få fat i disse lækre Campbell sko, da jeg så forsøgte at lokalisere skønhederne i min størrelse 37 var de selvfølgelig udsolgt. Nå så måtte jeg enten vente eller købe et nummer større og med min utålmodighed var det eneste alternativ at købe et nummer større. Mine andre Jeffrey Campbell sko er en str.38, så jeg tænkte ja hvorfor ikke? Da jeg så ville købe skoene, gad de ikke godkende mit kort (op til 4 gange skete dette), da kortet så endelig gik i gennem, gik jeg ind på min mail for at se ordrebekræftelsen for så at finde ud af at jeg faktisk havde købt TO par sko! Og ikke nok med det havde jeg imidlertidig fået en mail om at en anden netshop havde fået skoene i min størrelse... Men nu her er de, langt om længe!

/Chaneese

2 kommentarer:

  1. De er super lækre .. Godt køn .

    // Liselotte

    www.everyday-couture.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg er også super glade for dem :)

    / Chaneese

    SvarSlet