mandag den 13. december 2010

KBH.

Sidste weekend var jeg som sagt i Staden med den kære søster.

Da vi ankom halvsent fredag aften - havde vi en voldsom craving efter lækker med og vin. Derfor gik jagten ind på en restaurant, hvor netop dette var at finde - resultatet blev en skøn italiensk restaurant: RESTAURANT FRISCATI.

Eftersom at jeg er et sindssygt kød-menneske, bestilte jeg mig en oksemørbrad, og nøj hvor den smagte lækkert.!


Her er et billede af Belinda, og i bunden kan man lige skimte en tallerken-fuld af lækker mad:
Om lørdagen var vi på Strøget og i Tivoli - og hold op hvor er Jul I Tivoli bare smukt! Se selv:
Der var masser af små butikker, som man kunne købe sig fattige i - jeg købte bl.a. en kanin(så at sige en død) - nemlig et lækkert pandebånd - så nu kan jeg holde varmen.



 Her har I lige en lille billedestorm derfra:




Smukt er det i hvert fald - og bestemt et besøg værd. "JUL I TIVOLI" forløber frem til 30. december, og hvis man af en eller anden grund ender i staden - så overvej at tage en smut forbi - entréen står i 95 kr, og er pengene værd!


Sidst men ikke mindst har vi noget famile derover - heriblandt en lille fætter, og ham vil jeg lige dele - for hold op han er en guldklump :-)

Jeg vil skrive lidt mere SRP, inden jeg tager ud i BOXEN for at se Danmark - Rusland.
Vender tilbage med hooligansbilleder! :-)

GOD AFTEN!

\\ jenni


Ingen kommentarer:

Send en kommentar