mandag den 13. december 2010

Sorel


Disse lækre vinterstøvler fra Sorel købte jeg med hjem fra København her forrige uge. De er utrolig dejlige at have på, samtidig med at de holder fødderne dejlige varme og tørre.

Jeg må sige, at der var total hype over Sorel støvler i København. Alle jeg så på Strøget havde dem jo nærmest på. Men da jeg faldt over disse, kunne jeg ikke stå for dem. Jeg havde skrevet to ting på min 'to buy list' og et par vinterstøvler var den ene ting. Og jeg syntes egentlig ikke det var galt, at slippe 950 kr for et par støvler, som kan bruges år efter år.

Nu vil jeg tilbage til arbejdet, inden jeg skal ud og heppe på de danske damer!

/ Belinda

3 kommentarer:

  1. Hvor købte du dem? De er nemlig udsolgt mange steder så vidt jeg ved. Det værste er bare, at de er mega tunge, men så får man selvfølgelig trænet benmullerne samtidig :-)

    SvarSlet
  2. Hov, glemte at sige at de er super fine med det mønster! :-)

    SvarSlet
  3. Tak tak :D
    Jeg købte dem i Jette Riis på strøget. De var både i denne model samt en sort med lak. Ellers kan du altid prøve på nettet. Hvis du googler: sorel støvler kommer der nogle sider frem hvor de forhandler dem. Held og lykke.
    Jeg syntes faktisk ikke de er så tunge igen, ellers har jeg bare vænnet mig til det :D
    / Belinda

    SvarSlet