tirsdag den 14. december 2010

ønskeliste..

GODMORGEN bloggen! :-)
Har på det seneste haft en underlig tendens til at kigge på ting, som ville være relevante hvis jeg skulle flytte hjemmefra.

Nu forholder det sig dog således at jeg bestemt ikke flytter hjemmefra før jeg er færdig på gym - hvilket betyder at jeg ikke flyver fra reden før om mindst et halvt år, men derfor kan man jo sagtens kigge alligevel.

I fødselsdagsgave fik jeg bl.a. rød-, hvid- og vandglas fra Erik Bagger. Hvor jeg senere hen selv købte champagneglassene. I forlængelse af den serie ønsker jeg mig de såkaldte EB low balls, som ville være perfekte til bailey - en all time ynglings drik ;-)
LOW BALL / SJUS GLAS - 6 STK

Har desuden forelsket mig i forskellige træfigurer fra Kay Bojesen, heriblandt har vi træaben:
Kay Bojesen Abe - 20 cm

Og et must i mit hjem, no matter hvor jeg kommer til at bo, når tiden er inde - bliver jeg simpelthen nød til at eje et verdenskort(et stort ét) - skide være med om jeg så ender på et kollegieværelse - et verdenskort skal jeg have :-)
Har bl.a. haft kig på dette(et wall-sticker)
ferm LIVING - Bestseller - World Map wall sticker fra Ferm Living

En fryd ville det også være, hvis man havde mulighed for at hænge et skole-verdenskort op, et der ikke er helt nyt, så det har lidt rustikt. hmm, jeg må ud og undersøge det - for hvor får man fat sådan et? :-)
Disse er alle ting, jeg hellere end gerne ville have foræret i julegave, så det kunne være det var på tide at få skrevet den ønske liste? :-P
Det må være en overspringshandling i dagens SRP-skriving.

\\ jenni. 

1 kommentar:

  1. Jeg har et gammelt skoleverdenskort til salg. Send en mail hvis det har interesse. marianne.kristensen9@skolekom.dk

    SvarSlet